Bijna zo ver! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frouwke Smit - WaarBenJij.nu Bijna zo ver! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frouwke Smit - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Frouwke

04 Juli 2013 | Nederland, Amsterdam

Nog iets minder dan een week en we kunnen vertrekken! Een half jaar vrijwilligerswerk via GVI, in een nationaal park in Zuid Afrika
(Zie link voor de website van het project: http://www.gvi.co.uk/programs/south-african-national-parks-internship-scheme)
Wat ons precies te wachten staat weten we nog niet maar we weten sinds vanavond wel waar we heen zullen gaan (na de eerste 2 weken training in het Kruger Park): Garden Route National Park.
Op de website (http://www.sanparks.org/parks/garden_route/) staan plaatjes en een filmpje..
Yes!! :-)
Heb er super veel zin in!!!

• 05 Juli 2013 - 10:55

Frouwke:

De links werken soms niet: je kunt de tekst van de links dan selekteren dan copy-pasten naar je adresbalk! Dan lukt het als het goed is wel

• 18 Juli 2013 - 12:41

Jesse:

he frouwke, je bent als het goed is in het krugerpark nu. kennelijk zonder wifi. is het koud daar? zeer benieuwd.
    volgende week gaan jan en ik even van maandag tot zaterdag op stap: naar montenegro. weet niet of we daar wifi hebben.
    jan en ik hebben lekker gefiets, naar het meer en terug,naar apiro en terug. heftig!
    ook lekker een boordevol meer overgezwommen. geen pasta, alleen yoghurt, fruit, groente en stukje vlees of soep. zou moeten helpen voor de lijn nietwaar?
    liefs jesse